7 januari 2009

Återvändningsdag.

Idag är dagen då jag börjar resan som ska ta mig tillbaka till norge, det blir nattbuss till sthlm sen flyg imorgonbitti till oslo och sedan stavanger. Nu är jag rätt less på att vara hemma så det ska faktistk bli skönt att åka tillbaka och jobba och leva. Sen ska jag ju få en väldans bra roomie, heartbreak hotel for life!

Sen har jag ju faktiskt varit ute här i övik igen, i lördags. Jag är nästan i chock, det var inte så illa som det brukar vara och jag var där tills det stängde, ganska kul i början men mot slutet blev jag less. Men att det blev så bra som det faktistk blev beror nog på att man iår blir ett år äldre och slipper alla sunkiga ställen i övik. Men nog om det.

På återseende i grannlandet!

1 kommentar:

Anonym sa...

En kommentar bara för att jag känner ett tvång att kommentera här, trots att jag inte ha något vettigt att skriva. Alla ord är liksom bara borta borta borta. Typ. En himla tur för mig att jag inte ha en egen blogg idag alltså.