10 januari 2009

I've had the time of my life...

..and I never felt like this before



Jag vet jag är efter och jag skämms. Men jag har just sett Dirty Dancing för första gången, inte sista. Jag älskar den. Jag älskar henne. Jag älskar honom. Jag älskar dom tillsammans. Jag älskar dansen. Jag älskar när dom övar. Jag älskar allt runtomkring. Jag älskar stilen. Jag älskar när hon smiter iväg till han. Helt underbar. Och sen var det dom otroligt vackra och sexiga scenerna, jag älskar dom med. Kan inte detta ske i mitt liv och jag får vara Frances? Det skulle jag älska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh. Jobbigt att du kom med ett sånt här inlägg när jag redan satt här, ensam (selma räknas inte, hon snarkar bara och tar massa plats!!)på väg mot sängen, med en massa självömkan och tankar. Jag tror bestämt att jag behöver något, eller snarare någon, att älska. På riktigt.

Godnatt!

Anonym sa...

Den filmen är bra, och det var på tiden attdå såg den :D