3 januari 2009

Hemavan, superkul!

Ja då är man hemkommen från fjällen, lite sen uppdatering och jag ber om ursäkt att jag inte kan mms-blogg nu dagarna jag har varit borta, men jag har inte fixat det än men det måste nog ordnas inför framtiden, eller vad tycker ni?

Vilket fall så var hemavan jävligt nice, mycket skratt, mycket alkohol, mycket dans och mycket folk, samt mycket ramlingar i liften. Har aldrig förstått mig på det där med att släppa liften och lyckas stå kvar på brädan. Men detta var nog bästa nyåret man har firat skulle jag tro, annars brukar det oftast bli misslyckat. Eftersom Jeppy dissade att nämna mig så kan jag säga att jag har hittills rekordet i "årets skämt", det förskaffade jag mig tidigt in på det nya året, resterande skämt av året jämförs och bedöms med det. Lycka till allihopa, vi vill väl ha ett roligt år? Så satsa! Vilket fall ska jag inte skriva för mycket om denna kväll, eller kvällarna innan men kan säga att det tillbringades i stugan och sen på fjällhotelet, väldigt bra! 5 av 5 toastar, superkul! Även om man inte lyckades med vad som var tänkt innan nyår för er som vet, men på grund av snacket runt och det tankar och det viktigtaste, känslan, vad man själv tycker så ger jag det såklart 5 av 5 toastar, superkul!

Nämen gott nytt år!

Måste ju även ha en låt tillägnad resan och det måste nog bli dansgolvets succé, Lady GaGa - Pokerface!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ytterst tveksam på om något skämt, under detta år, detta liv, kommer klå ditt sapa! Superkul x1000 typ!

:D

Men och hur fan blir det med pa.... egentligen?