17 januari 2009

Nu äre lördag igen.

Nu har min roomie bott här i två nätter. Hennes plan var försenat så jag mötte hon bara i stan vid kvar över tolv på natten sen hann vi inte med nån buss hem hit så det blev promenad mitt i natten med packning. Kom hit halv två, härliga tider. Ikväll blire utgång och jag är riktigt taggad, hoppas på en bra kväll. Nu har vi varit varit ute och vandrat sen blire stan en sväng sen tagga till rejält, äre fest så äre! För hela veckan väntar jag på lördag, lördag igen...nanana

xoxo iceblack baby.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte byta profilbild?

Anonym sa...

Du kan ju inte bara ta Teds signatur sådär. Taskigt! ;)

Anonym sa...

kan tänka mig att det var en liiiiiiite jobbig promenadtur sådär mitt i natten för angie, efter all resande. Då vill man mest bara ligga i en säng och sova. jag hoppas att ni får en dunder thunder kväll, och att inte angie gör av med allt för mkt pengar :D

PUCKO OCH KRYCKA FRÅN JP