15 januari 2009

Heartbreak hotel.

Nu väntar jag på att få hämta min roomie på flygplatsen, det är ett tag kvar, vilket är bra eftersom jag inte städat klart än. Min städning kan ofta börja bra i och med att jag får ett städryck, sen händet det att jag inte hinner klart och sen ligger resten i något år. Nu har man snart jobbat ett vecka efter en semester till barndomhemmet (jenny har pointerat att övik är numera barndomshemmet, denna lägenhet är hemma), det känns bra och imorgon är det fredag, alltid skönt. Nä nu blire städning, sen åka och ämta angie så inte inte åker fel som jag gjorde, lätt hänt! Sen: Let the heartbreak hotel begin.

Bjuder på denna bild från riktigt rolig utgång i Umeå, här har vi under förfesten varit och flirtat till oss en kortlek av ett gäng gubbar, sweet.

Inga kommentarer: