26 januari 2009

09 hade jag ett fast jobb.

I helgen var vi störda igen. Angelica var mest störd, för en gångs skull någonstin (nästan) kunde jag berätta allt för henne, men det var nog sista också haha. Angie drog äntligen fram fightern i henne och hade sin första catfight, troligtvis inte den sista. Annars dansade vi med mariner och fick en snygg hatt, cowboy hatt, kommer nog att användas flitigt. Ska inte rabbla upp ett lika långt inlägg som senast men bjuder på nån bild.

Angie hade show och sjöng jag spelade gitarr och ute träffade vi mariner, som Angie trånat!

Btw, ni borde säga grattis till min roomie som fick jobb idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till fucking angelica koskinen. Även grattis till dig för att du är så snygg.

Anonym sa...

ni är typ dom snyggaste jag vet. upplysningsvis liksom. och jättegrattis till angelica "fightern" koskinen, yeahyeahyeah! annars då, jag har sedan igår insett att jag måste flörta lite med bossen så att jag kan joina er en dag eller två framöver! klart slut, godnatt.