8 april 2009

Påsklov

Klockan tolv idag började mitt "påsklov", jobbar inte förrän tisdag och då är det bara planläggningsdag så. På hela dagiset var det 4 ungar idag, på 6 vuxna, det var ganska lyx, hihi. Angies föräldrar anlände nyss hit, trevligt trevligt, vi ska åka och hämta henne på jobbet senare. Annars suger det att fylla 21 denna månad, från ett busskort på 250 i månaden till 580, ingen skål på det direkt.

Någon som har några roliga planer i påsk? Gå påskkärring eller bara invänta de? I norge har de inte påskkärringar, men jag ska nog allt finna mig en liten påskgubbe ;) haha. Annars är det inte så mycket planer, blir väl lite fest, slappa, och spela tv-spelet som också kom hit idag, me like.

Go påske allesammen!

2 kommentarer:

L sa...

"Kalle Anka satt på en planka, ropade såhär: glad påsk, glad påsk, till er alla där!"

Viktigt att du hör detta sjungandes, gärna som jag skulle ha sjungit det för att du ska få den rätta känslan, alltså falskt och i otakt.

J sa...

JAG SKA UT OCH GÅ PÅSKKÄRRING, WIOOO,