9 mars 2009

Prima liv.

Dålig uppdatering jag vet, bloggsvacka. men ska försöka ta mig i kragen och göra er läsare nöjd, men känner att jag fått så dåligt med feedback på slutet, var är kommentarena mina vänner? vi ger och tar, "ikke sant"?

Helgen är över och det är måndag. Helgen har bestått av en lugn fredag och en vanlig lördag, dvs utgång. Jag glömde ID fick löpa ur bussen och hem, fy fan, träningsvärken känns än, sweet. Missa sista bussen men fick gratis taxi. Angie var en jävla biach hela kvällen haha eller tills vi splittrades ganska fort. Fick kommentarer som "men sara, hur jävla svårt kan det va?", "nu går du fram till nån och fixar en öl, jag är nykter", "jag får alltid fixa öl nu är det fan din tur", "nu går jag på toa och när jag kommer tillbaka då har du fixat en öl annars jävlar", det var kommentarer till att jag skulle fixa öl och ragga på gubbar. ursh, klarar inte av gubbar, men hitta två unga svenskar, näe då hade hon dragit, jag var så nöjd över vad jag hittat och tänkte "nu blir hon allt stolt". Vi blev bjudna på naschspill men kvällen var för ung för att ges upp så vi drog vidare till favoritstället och splittrades. Möttes här hemma vid fem på morgonen. Jävla dyr taxi! kom hem i taxi själv, sen kom angie efter en kvart typ med taxi, värt! Min kväll var iaf bra, ni får fråga angie om hennes, höhö.

igår vakna vi ovanligt pigga så vi hann med promenad och kina mat, sen blev vi bjudna av två killar i sandes att komma och spela biljard på en bar, mycket trevligt. jag va en riktigt killer på biljard medans angie var en sopa, haha!

utgifter och pengar vill mig ont just nu. klart att kameran är sönder, måste köpa en ny, klart att ipoden är borta, måste köpa en ny, imorn blir shopping. klart att skattekortet är försent inlämnat så jag måste skatta 50% på två löner typ, fuck! hmm, glömde säga att jag fick köpa ny dataladdare förra helgen, 900 spänn. tro om det var nå mer? säkert.

idag är en skitdag, hade!

Inga kommentarer: