14 mars 2009

Jag är hedning kom rädda min själ.

Min roomie, som är väldigt bra fann min ipod i veckan, väldigt glad för det. Kameran hade dock sett sina sista regn och soldagar men idag inhandlades en ny som nu laddas ordning för att användas. Vart även mer shopping idag, pengarna rinner iväg men det är för svårt att låta bli. Ikväll spelar en på angies jobb på checkpoint, stället vi alltid går på så massa på hennes jobb ska vara där. Hon är lite orolig att för mig, kvällens sikte är nämligen inställd på någon av dom, jakten är ljuv haha. Nu blir det dusch och fixa sig innan man knäcker första kalla.

Jag behöver en mun till för att kunna andas
ett hjärta till för att inte stanna
Jag behöver en mun till för att kunna andas
för jag har förlorat kriget med mej själv

Dagens låt: Imperiet - Kriget med mej själv.

xoxo

klining lady (lura på den ni) aka. murder on the dancefloor

3 kommentarer:

Anonym sa...

hela världen är så underbar när man är korkad, tom och glad!

Anonym sa...

haha efter din uppkastning i soffan på checkpoint behövde nog de också en 'cleaninglady'

Anonym sa...

Jag älskar att läsa om din och Angelica små bravader :D Läget braaa?