20 september 2008

Det verkar blir utgång ändå.

Denna kväll och helg var tänkt som lungt, vi har ju faktiskt varit ute alla helger vi varit här. Min sambo ska iväg och jobba snart till 11 ikväll så jag hade tänkt vara hemma och göra ingenting. Men efter att ha pratat Robin och dom tänkte dra ut så täntke jag, vafan, och blev väldigt sugen. Så nu måste jag städa här i lägenheten, det ser inte bra ut. Sen ska jag gå på rema 1000 och köpa billiga öl och något annat gott. Tråkigt att inte Jeppy kan följa med, men vad gör man inte för pengar?

Föresten så var mitt förra jobb värdelöst, jobba en dag i veckan räcker inte så bra. Men igår börja jag provjobba för ett annat jobb, vi får se vad som händer, I'll keep you update!

1 kommentar:

JP sa...

du är såååååå busig. fan jag dör av din busighet, fest igen liksom. Nu blev det inga pengar för jeppy, jag kommer nog att bli pank och måste fly landet. Vem ska då bli din sambo? ingen är ju lika kung som mig på att äta din mat. jag undrar hur många det är som läser din blogg? När får jag börja länka dig?